Ey09

Ey09
@Eyy09
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Öğrenci
Lise
Aydın
Aydın
10 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Bi arkadas cok ısrar etti okumam icin lakin okuyamadim bu yuzden paylasmak istedim
ÖMÜR HANIMLA GÜZ KONUŞMALARI ...Ve güz geldi Ömür hanım. Dünya aydınlık sabahlarını yitiriyor usul usul. İnsanın içini karartan bulutların seferi var göğün maviliğinde. Yağmur ha yağdı ha yağacak. İn- cecik bir çisenti yokluyor boşluğunu insan yüreğinin. Hüznün bütün koşulları hazır. Nedenini bilmediğim bir keder akıyor damarlarımdan. Kalbimin üstünde binlerce bıçak ağzı... ve yüzüm ömrümün atlası; düzlükleri bunaltı, yükseklikleri korku, uçurumları yıkıntılarımla dolu bir engebeler atlası. Yaşamak bir can sıkıntısı mıdır Ömür hanım? Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize? Acıyı görmeyen insan, umutsuzluğu yaşamayan, iliklerine dek kederin işleyip yaralamadığı bir insan, mutluluktan, umuttan, sevinçten ne anlar? Göğü görmeden, denizi gör- meden maviyi anlamaya benzemez mi bu? Bir güz dü- şünün ki Ömür hanım, ilkyazı olmamış, yazı yaşanmamış, böyle bir güzün hüznü hüzün müdür? Başlamanın bir anlamı varsa bitişi göze almak, bitişin bir anlamı varsa başlangıcı olmak değil midir? Yaşamı düz bir çizgide tut- mak tükenmektir. Yaşamak zorunda olduğumuz şunca yılı aykırı uçlar arasında gezdirip geçirmedikçe, alışkanlıkların sınırlarını aşmadıkça zaman zaman, yaşamak nasıl yenilik olur tükenmek değil de? Yağmur yağıyor Ömür hanım...gökten değil, yüreğimin boşluğundan ömrümün ıssız toprağına...Ve ben sonsuz bir düzlükte bir küçücük, bir silik nokta gibi eriyip gi-
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaa cok guzell

☆ Huzursuz hayaller ☆

@Ceylan4321
·
Sana yolculuk yapmak istiyorum . Kes yüreğine giden bir bilet ; " can " kenarı olsun . Cemal süreya
İlişkiler
Benim düsüncem hep bu oldu bana bu sekilde yaklasin baska turlu degill

gülserenpolat

@biokur_
·
..sakın bana aşık olmayın. înanın bana, böyle bir şey mümkün değil.Dostluğa gelince, hazırım;işte elimi uzatıyorum. Ama sevmek olmaz,asla olmaz!...
Sayfa 17·Kitabı okudu