“Ben genelde şiirin aşkı beslediğini düşünürdüm,”dedi Darcy.
“Güzel,yoğun,sağlıklı bir aşkı besleyebilir.Güçlü olanı her şey besler.Ama hafif,zayıf bir tür yakınlığın şöyle güzel bir soneyle kuruyup gideceğine eminim.”
“
Başta hepimiz özgür davranabiliriz,bir kişiyi başkasına yeğlemek nedir ki; ama bir şekilde teşvik edilmeden gerçekten aşık olma yürekliliğini gösterecek çok az kişi vardır.”