Kitabın başlangıçı genelde çokta görmediğimiz türden bir başlangıç biraz hafif ağır denebilir belki ama ondan sonrası devamında hikaye böyle çok iyi bir noktaya gidiyor. Ama sonradan hep ana karakterleri anlatıyor kurgu geri planda kalıyor yüzden de devamını okumayı düşünmedim ve hala da düşünüyorum.
Belki okunabilir az çok yani çokda iyi degil. Bence postansiyelinin altında kalmış.
Çok kısa bir şekilde anlatıyorum.
Kitap güzel iki ana karakterin fantastik sayılabilecek hikayesini anlatıyor.
Fazla bekleti içinde olmadan okununca sevilebilecek,
Çıtır çerezlik bir kitap.