Olasılık dahilinde olupta gerçekleşemeyen olayların mı yoksa ihtimal dahilinde bile olmayan olayların mı gerçekleşmesi bizi bu derece yoruyor. Yoksa iki durumda da elimizden bir şey gelemeyip pencerenin dışındaki pasif bir izleyici olmak mı bizi değersiz hissettiriyor. Eyleme geçemiyoruz çünkü durumu değiştirebilecek güçte değiliz ya da sonraki hamlede başımıza gelecekleri tahmin edemeyeceğimiz kadar fazla kombinasyon doğuyor ve bunlara da nasıl cevap verebileceğimizi bilmiyoruz. Motivasyonumuz var ama bunu kullanamıyoruz ve harekete geçmedikçe aklımızın bir köşesinde kalan o fikir beynimizi yemekten ve içimizi çürütmekten başka bir işe yaramıyor..