Bazı insanlar gönlümüze yazılır ama kaderimize değil.Sevmek nasip olur ama kavuşmak mukadder olmaz.
Çünkü bazı aşklar vuslatla değil,insanı olgunlaştıran bir yarım kalmışlıkla hayat bulur.
Modern psikoloji insanı merkeze almaz.Duygu,düşünce ve eylemleri merkeze alır.Oysa geleneksel ruh bilim insanı merkeze koyar.Sonrasında şu soruyu sorar.Ne istedin,ne oldu?