Şuna'da kendim kadar inanıyorum.Gerçek bir sevda'da ki bizim yaşadığımız sevdada elinden gelenin fazlasını yaptın bizim sevdamıza dair.Hayatımda gördüğüm ve tanıdığım en sevdaya yakışır kadın sendin.Sana sevdalı oldum,aşık oldum,pervane oldum ve ateşinde yandım, baba oldum,ana oldum,abi oldum,kardeş oldum.Bilmeden,istemeden verdiğin acıya zırh oldum,kalkan oldum,kılıç oldum.Biraz daha cesaret beklemek sanırım işgüzarlıktan başka bişey değil.Yüreğinin yettiği yere kadar beraber yürüdük bu yolu.Seven sevdiğiyle beraberdir..İşittik,itaat ettik.