Ve, o gün geldiğinde çok geç kalmış olacaksın.
Birbirinize yaptığınız bu gurur, kibir, kendini alıkoyma duygusu neden başkalarına karşı? "Bazen birisine geç kaldığında kimse için acele etmiyorsun." Kimseye geç kalmana gerek yok bu hayatta. Olanlar olmuştur ve sen bu olanlar içinde kaybetme kendini, çünkü hayat senin bunu şekillendirmekte senin elinde. Korktuğunda hareket etmekte yalnızca hayatı seyredersin. Yaşa. Sonucu ne olursa olsun seni mutluluğa ve iyiliğe yöneltecek şeylere yürü. Aslında insanlar mutlu, fakat bu duygunun üstünü başka duygularla örtmekten bunun farkında değil çoğu zaman. Biraz gayret, çok az. Bak gör bu sefer nasıl yeşerdiğini dünyanın. Ve hayalini bir kimse için kurmayı bırak. Kendi üstüne kur, o hayale dahil olan bir dizi-film karakteri gibi gelir. Aslolan kalır, yan oyuncular zaten gider. Bu film senin, senaryosunu kendin yaz. Mutlu son düşün, mutlu bitsin.