***

***
@Ezell
***
Bir taş alacaksınız. Yontmaya başlayacaksınız. Şekillenmeye yüz tutmuşken atacaksınız elinizden. Bir başka taş, bir başka taş daha. Sonunda bir yığın yarım yamalak biçimler bırakacaksınız. Belki başkaları sever, tamamlar...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir plak olsam, Zeki Müren çalsam. Bozulsam. Aynı yerde takılsam, tekrarlasam. "Elbet Birgün Buluşacağız."
Özdemir Erdoğan - Baharda Kuşlar Gibi
Güne güzel bir şarkıyla başlayın. Gününüz güzel geçsin ve dallarınız kuşlarla dolsun. :) Baharda kuşlar gibi geldin kondun dalıma Susamıştım sevgiye çiçekler sundum sana Seversin diye, seversin diye İstemem senden başka birini Tamamlıyoruz birbirimizi Kusurumuz sevilmek sevmek olursa Kusursuz olmaz insan hayatta Baharda kuşlar gibi geldin kondun dalıma Susamıştım sevgiye çiçekler sundum sana Seversin diye, seversin diye
Ve, o gün geldiğinde çok geç kalmış olacaksın. Birbirinize yaptığınız bu gurur, kibir, kendini alıkoyma duygusu neden başkalarına karşı? "Bazen birisine geç kaldığında kimse için acele etmiyorsun." Kimseye geç kalmana gerek yok bu hayatta. Olanlar olmuştur ve sen bu olanlar içinde kaybetme kendini, çünkü hayat senin bunu şekillendirmekte senin elinde. Korktuğunda hareket etmekte yalnızca hayatı seyredersin. Yaşa. Sonucu ne olursa olsun seni mutluluğa ve iyiliğe yöneltecek şeylere yürü. Aslında insanlar mutlu, fakat bu duygunun üstünü başka duygularla örtmekten bunun farkında değil çoğu zaman. Biraz gayret, çok az. Bak gör bu sefer nasıl yeşerdiğini dünyanın. Ve hayalini bir kimse için kurmayı bırak. Kendi üstüne kur, o hayale dahil olan bir dizi-film karakteri gibi gelir. Aslolan kalır, yan oyuncular zaten gider. Bu film senin, senaryosunu kendin yaz. Mutlu son düşün, mutlu bitsin.
İyi şeyler birdenbire olur, bu kadar bekletmez insanı.