***

***
@Ezell
***
Sanki çok ömrümüz varmış gibi, bir de beklemeyi öğretiyor hayat.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Mevlana
Gel de birbirimizin kıymetini bilelim. Çünkü ansızın ayrılacağız birbirimizden.
Baba Zula - Bir Sana Bir De Bana
Sahil kıyısında bir evdesin. İçeriden usulca çalıyor bu şarkı. Gözlerin kapalı, dalgalar usulca vuruyor kıyıya, aklından onca düşünceler geçiyor ki geçmişe dair birikmiş, içinde kalmış burukluklar, hüzünler bir yandan. Hepsi için geçmiş, acı bir tebessümle yalnızca düşünüyorsun, aklının karanlıklarında kaybolmuşsun... Çiçeklerin kokusu Dalgaların şarkısı Rüzgarın fısıltısı Bir sana bir de bana...
Herkesin bir umudu var, bir savaşı, bir kaybedişi. Bir acısı var, bir yalnızlığı, bir hüznü... Çünkü herkesin bir gideni vardır, içinden bir türlü uğurlayamadığı.
Giderken kızdığımız her şey nasılda anlamını yitiriyor. Geriye sadece hüznü kalıyor mazinin. Avuçlarımızda tuttuğumuz acının tozuyla el saklıyoruz birbirimize. Havaya karışan seslerimiz, sevinçlerimiz, kederlerimizle yıkanıyor yolculuğumuz. Sesi hiç dinmiyor kulaklarımızda, büyüyüp kalbimizde çağlayan o anne dualarının. Herkes bir hoşçakal kadar yalnız, herkes bir veda kadar kimsesiz duruyor kapısında zamanın.