Hatice Yıldırım

Hatice Yıldırım
@Ezgi4h
Bana 16 yaşımda gelen güzel bir alışkanlık kitap okumak ...
Öğrenci (10.sınıf)
Dil bölümü istiyorum
İstanbul
12 Ocak
2 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı