Hatice Yıldırım

Hatice Yıldırım
@Ezgi4h
Bana 16 yaşımda gelen güzel bir alışkanlık kitap okumak ...
Öğrenci (10.sınıf)
Dil bölümü istiyorum
İstanbul
12 Ocak
2 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başarılı olmak istiyorum.. kitap okumak istiyorum.. ama aynı zamanda hem tüm film ve dizileri izlemek hem de diyet yapmak istiyorum.. aynı zaman da biraz da yabancı dil öğreneyim diyorum.. her şeyi aynı anda yapmak istiyorum ama tüm gün yatıyorum.
Sinema
Hatice Yıldırım
Beni anlatan gerçek bir yorum buldum sonunda 🤣💙