Kitabın her sayfasında kendi yaşantımdan bir kesitmiş gibi hissettim. Bazen İstanbul’a iş bulup çalışmaya giden amcam olabiliyor, ya da köye elektrik geldiğini, yol vurulduğunu anlatırken dedemin anılarını dinliyormuş gibi oluyorum. O yüzden her sayfası bende ayrı tat bıraktı..