Aşırı severek okuduğum bir kitap oldu. Yer yer duygulandıran yer yer böyle olmasaydı dedirten ama derinden içime işleyen bir kitaptı.Sadece sonunun böyle çabuk bağlanmamasını, Kamran ve Feride aşkını biraz daha okumak isterdim ama bu haliyle de çok etkileyici ve sürekleyici bir romandı.
İnsan, yaşadığı yerlerde beraber bulunduğu insanlara görünmez ince tellerle bağlanırmış; ayrılık vaktinde bu bağlar gerilmeye, kopan keman telleri gibi acı sesler çıkarmaya başlar, her birinin gönlümüzden kopup ayrılması, bir ayrı sızı uyandırırmış.