“Başına sevda gelecek ; insanın başına dert gelir, tasa gelir, bela gelir kaza gelir ama sevda? Ne müthiş bir anlatım. Sevda beklemediğin anda gelen bir hışım, bir kasırga, bir yıldırım. Her an başına gelebilir, ölümcül bir kaza gibi."
Gerçek her zaman iyi midir? Daha doğrusu gerçeği açığa çıkarmak her zaman iyi sonuç verir mi, yoksa yaşayabilmeleri için, insanların sahte dünyalarına göz yummak daha mı doğru?