📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Tanıştığıma hiç memnun olmadığım kimselere, durmadan "Tanıştığımıza memnun oldum." demek beni öldürüyor. Ama, hayatta kalmak istiyorsanız, ille de bu zarvaları söylemek zorundasınız."
"İnsanların hatalarını hoş görmek o kadar da zor değil. İnsan kendi hatalarını hoş görmesi daha zor değil midir? Senin kabul edemeyeceğin şeyleri başkalarının kabulleneceğine inanamak çok daha zordur. Sen kendini sevemezken, onların seni seveceğini inanmak."