FatmaAydın

Reklam
İyi geceler geceniz güzel olsun güzel insanlar 😊
İnsan uzakta ve hiç görmediği birini nasıl sevebilir? diye düşünürdüm hep sen hayatıma girdikten sonra bunu okadar iyi anladım ki gerçekten insan uzakta ve hiç görmediği birini delice sevebilirmiş hemde tüm yargılarına kendini durdurmaya çalışmasına rağmen her anında yanında olmayı hayal ederek birgün yüzyüze gelmeyi isteyerek insan uzakta ve hiç görmediği birini nasıl sevebilir? diye düşünürdüm hep sen hayatıma girdikten sonra bunu okadar iyi anladım ki aslında sevdiğim benim kendimi sende bulmuş halimdi belkide beni başkaları gibi yargılamadın sadece dinledin beni hiçbir zaman beni üzecek bir kelime kullanmadın bana gülümsemi istedin sadece işte bu yüzden gülümsüyorum sürekli sana seni sen olduğun için seviyorum ben... ...F.A... #20.05.2025#
Günaydın yeni gün tüm güzellikleri size getirsin 1000k ailesi ☘️🌼☘️🌸☘️
Reklam