Büyük depremler ve can alan fırtınalar doğayı acımasız gösterebilir, ama bunların yolda olmanın getirdiği değişik olaylardan başka bir şey olmadığını görebiliyordum…
Tüm eğitim hayatımız boyunca bize nasıl düşüneceğimiz öğretilmedi. Derslerden nasıl geçeceğimiz, bilgileri nasıl ezberleyeceğimiz öğretildi; peki ya kendi adımıza düşünmek?