Nasıl bir kitap,okumak isteyip de okuyacaklarından korkmak.Keşke bunlar benim ülkemde değil ,hatta dünyada bile yaşanmamış olsa kurgu olsa.Bu topraklarda bu olaylar biter mi asla bitmez.Suçlular hep aklanır,olan birkaç tane maşaya olur..Yine muhteşem bir kitap Osman Balcıgil’ den..