insan ah canım insan.Eşrefi mahluk.Bu kadar mı kolay alışıyorsun,bu kadar kolay mı değişiyorsun.Yapmam dediklerini yapar,söylemem dediklerini söyler,unutamam dediklerini hatırlamaz buluyorsun kendini.Nankörlük desem değil,bencillik desem değil.Yaşıyorsun sadece.Olup olabileceklerini hepsi ve hepsine rağmen hem de.