Her zaman merak ederdi ;acaba kötü şeyler olacağı için mi hissederdi içindeki bu sıkışmayı ?Yolsa böyle hissederek mi kendisine çekerdi kötü olayları ?Son günlerde bu felsefeye kafasına takmıştı.Olumlu düşündükçe başına olumlu olayların geleceğine kendini inandırmaya çalışsa da ;içindeki o ses durmadan kötü bir şey olacağını fısıldıyordu sanki ona.
yazarın ilk kitabı benim de okuduğum ilk kitabı.Başlangıçta sıradan nir aşk hikayesi gibi başlada da,anlatımı ve duygu tahlilleriye etkileyici bir kitap olduğunu düşünüyorum.Bahar ve Cem’in geçmişten gelen yaralarıyla yaşadıkları aşk hikayesi..
kitabı ,mahkeme tutanaklarını okurken bu kadar iğrençlik bu kadar cehalet olabilir mi ? diyorsun olmuş ve olmaya devam edecek..Dinin bu kadar kullanılması,insanların cehaleti ,ısrarla devam etmesi..Okurken durup bazen nefes alamamadığımı hissettim..Galiba biz bu topraklara fazlayız bu cehaletle...