Yazılı düşüncenin başlangıcından beri insanlar her şeyin yok olduğunu, yok olmaktan korktuğumuzu ve korkuya ve yok olmaya rağmen yaşamanın bir yolunu bulmamız gerektiğini fark etmişlerdir. Psikoterapistler iyi yaşamayı öğrenmenin iyi ölmeyi öğrenmek olduğu sonucuna ulaşan pek çok büyük düşünüre aldırmazlık edemezler.