Bir ilişkiyi ya da bir aileyi, içindeki insanların haklı olmakta ısrar etmesi kadar yıpratan bir başka şey yoktur. "Doğru-yanlış" üzerinden düşünmek yerine,her ikinizin de nasıl hissettiği üzerinden düşünün.
Baba, çocuğunun sorumluluğunu eşiyle birlikte ve eşit olarak almayı kabul ettiğinde, bunun sadece bebekle ilgilenmek olmadığını, aynı zamanda eşini özgürleştirip yeniden eskisi gibi olmasını sağladığını görür.
Sürekli baba veya anne hakkında kötü konuşuluyorsa çocuk genellikle bunu içselleştirir.Ayrıca bir çocuk her iki ebeveynine de sadık olma isteği ile iki taraf arasında kalıp parçalanabilir.