İlk kez Nisan 2018'de okumuşum. Bu yıl Ramazan boyunca okumak için 18 Şubatta başladım. Ramazanın son günü ve kitap sona erdi. Hz. Peygamberin hayatını başından sonuna hafif hafif anlatıyor. Pek çok olaya değinilmiş ama kısa kısa. O yüzden yorucu değil. Biraz siyer biliyorsanız detaylarını zihninizde tamamlarsınız. Ama hiç bilmeyen biri için çok az gelebilir anlatılanlar. Çoğu şeye değinip geçiyor çünkü. Yine de hiç duymamış olmaktan iyidir ama bazı şeyleri anlamlandırabilmek için de derinlemesine bilmek gerek. İlk siyer okuması için uygun bir kitap olmayabilir ama az biraz siyer okumuşsanız sizin için daha anlamlı olacaktır. Benim için çok anlamlı oldu o yüzden. Daha yeni siyer öğrenmeye başladığım zamanlarda okumuşum ilk ve pek bir şey kalmamış zihnimde. Ama şimdi çok daha kıymetlendi. Necip Fazıl üslubunu seviyorsanız ya da siyere bir yerden başlamak istiyorsanız okuyabilirsiniz. En azından bir adım olur...
Sınav ertelendiği için ara vererek okudum. Şimdi bir tur daha okuyacağım inşallah. Kitabın içeriğine gelirsek namaz hakkında olabildiğince detaylı ve derli toplu bir anlatımı var. Dili de çok basit. Herkesin kolayca okuyabileceği ve okuması gereken bir kitap. Ben beğendim. PDF olarak okudum ama kitap elimde basılı şekilde de olsun isterdim. Namazı hayatınızın esası kılmak istiyorsanız bu kitap güzel bir başlangıç olabilir. Tabii öncesindd hayatınızın parçası olur, zamanla temel önceliğinize dönüşür inşallah. Bu kitap başlangıç için epey iyi. Bazı konular başka kitaplara havale edilmiş. Hem yeterli hem de lafı uzatmayan bir içerik olmuş. Sınava katılamayacak olsanız da kitabı okumanızı tavsiye ederim.