Birkaç hikâyeden oluşuyor. Komik, eğlenceli hikâyeler. Okunabilir, çocuklara da okutulabilir genel olarak. Öyle çok bir pürüz hatırlamıyorum. Yine de ebeveynlerin de öğretmenlerin de her kitabı önce kendilerinin okuması gerektiğini düşünüyorum. Uygun görürseniz okutursunuz çocuğunuza, öğrencinize. Tamamen uygunsuzsa okutmazsınız. Küçük pürüzler varsa da çocukla üzerine konuşarak doğrusunu anlatabilirsiniz. Bu kitap benim için küçük pürüzlerin de olmadığı, üzerine konuşulması gerekmeyen kitaplardandı. Elimde basılı hâli olsa herhangi bir çocuğa hediye etmekten çekinmezdim ama Storytel'den dinledim. Resimli mi değil mi o konuda da yorum yapamıyorum o yüzden. Kısacası beğendim, dinlerken de pek çok kez güldüm, gülümsedim.