Güzel bir kitap. Ama ismiyle çok bağdaştıramadım. Bu isimden ziyade "iyi hissettirmek"le ilgili bir seçim daha iyi olabilirdi bence. Sadece sevgiye odaklanmıyor çünkü. Sevgiden ziyade iyilik, güzellik... Sevgi de iyilik, güzelliğe dâhil tabii ki ama konu çok daha kapsayıcı. Genel olarak iyi hissettiren bir kitaptı. Beğendim. Ama dinlediğim için özellikle sonlara doğru koptuğum yerler oldu. Tekrar dinleyebilirim. Belli aralıklarla tekrar okunabilecek/dinlebilecek bir kitap zaten. Umuda, iyi hissetmeye, belki biraz da mücadele azminizi arttırmaya ihtiyacınız varsa size de iyi gelebilir. Yazarın videoları da benzer hisler yaşatıyor. Herhangi bir kitabına ulaşma imkânınız yoksa videolarından da istifade edebilirsiniz. Yeter ki gönlünüzü açın.