"Birisi göğe yükselerek evrenin doğasını ve yıldızların güzelliğini seyretseydi, bu manzara onda keyif veren bir hayranlık uyandırmazdı, oysa yanında gördüklerini anlatabileceği biri olsaydı, bu en güzel manzara olurdu."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her daim insan ruhunun tanrısal olduğunu, bedenden ayrıldığında göğün kendisine tümüyle açıldığını ve buna bağlı olarak erdemli ve adil bir ruhun bu geri dönüşünün kolay ve doğrudan olduğunu savunan o kişinin, otoritesi benim için daha önemli.
Sayfa 6 - iş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu