Bazen hayat o kadar yorucu olur ki hayata karşı olan savaşında teslim olmak istersin. Ama seni durduran kişiler veya duygular olur ya. İşte onlar senin yaşama sebebindir. Zorluklarla onlar için savaşmaya devam edersin. İşte o kişiler ve duygular iyi ki varlar.
Sevdiklerinize hep şunu söyleyin. "seni seviyorum. İyi ki varsın." bazen bunu bilmek yetmez çünkü. O benim sevdiğimi biliyor demek yetmez çünkü ona bunu söylemene ihtiyacı vardır belkide.
Bunun kıymetini bu pandemi de anladım. Birine sarılmayı, seni seviyorum demesini bile özlüyor insan. Dostlarım, ailem.. <3