Fadime Erdoğan

Fadime Erdoğan
@Fadik26
Sadece nefes almak bile mutlu olmamız için yeterlidir. Yaşamanın, canlı olmanın hazzını hissedin.
Sayfa 119·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mutlu olmanızın tek nedeni mutlu olmayı seçmenizdir. Acı da mutluluk da bir seçimdir.
Sayfa 116·Kitabı okudu
Yaşamınızda acı çekmek için birçok neden, birçok mazeret bulabilirsiniz ama asla iyi bir neden, gerçek bir neden bulamazsınız.
Sayfa 115·Kitabı okudu
Acı çekmek size güvenli gelebilir, çünkü çok iyi bildiğiniz bir şeydir. Ama acı çekmek gerekli değildir. Acı çekiyorsanız, acı çekmeyi seçtiğiniz içindir.
Sayfa 115·Kitabı okudu
Sevmenin çok güzel bir nedeni de var. Çünkü sevmek sizi mutlu kılar.
Sayfa 115·Kitabı okudu