SANA BÜYÜK BİR SIR
SÖYLEYECEĞİM ZAMAN SENSİN
Sana büyük bir sır söyleyeceğim zaman sensin
Zaman kadındır gönlü çelinsin ister zaman
Oturulsun ister eteklerinin dibinde
Sökülmeye hazır bir giysi gibidir zaman
Upuzun bir saç gibi
Taralı
Sanki solukla buğulandırılıp silinen bir ayna
Zaman sensin tan sökerken uyuyan
ve ben yanı başında ayakta.
Bir bıçağa benziyorsun sen sanki gırtlağıma saplanan
Ah dile getiremediğim geçmek bilmez bu zaman azabı
Pıhtılaşmış bir kan gibi
mavi damarlarda duran ve artık dolaşmayan
Ne beter bir şey bu sonu gelmez doyumsuz arzu
Seyrederken seni odada
daha beter bir şey yok sana susamaktan
Ama biliyorum bu büyüyü bozmamak gerek
Daha beter çünkü seni içimde bir yabancı gibi hissetmek
Sana erişememek
Düşüncelerim başıboş yüreğim başka yüzyıllarda çoktandır
Tanrım sözcükler ne kadar yüklü böyle işin aslı da bu
Aşkım hazzın ötesine taşınmış
dokunmakla da erişilmez bugün ona
Vuruyorsun bir saat gibi şakaklarımda
Duraksayarak gelir ve tenime dokunur ayak seslerin
Boğulmuyorsam eğer bil ki nefesindendir.
- [ ] Bugün bayan bir arkadaşım elinde en sevdiğim çiçeklerle iş yerime geldi. “Biliyorum önemsemezsin böyle günleri ama yine de kendini yalnız hissetme ben varım dedi.” Ne kadar mutlu olduğumu şuan dahi ifade edemiyorum. Mutluluğumun sebebi çiçek falan değil aslında dıştan sürekli gülmeme eğlenmeme bütün pozitifliğime rağmen güzel yürekli arkadaşımın içimdeki hüzünü görerek biraz olsun yüzüme gerçek bir gülümseme yaymak istemesi. Yalnızlığın bazen en büyük mükafat olduğunu düşünürüm kitapları da bu yüzden bu kadar severim. Ama insanın böyle dostlarının olduğunu bilmesi hatırlanması tarifsiz. Allah herkese böyle dostlar nasip etsin. Bunları yazarken arkada plakta çalan şarkının sözleri “bir kere sevdim diye bin pişman etme beni” diyor böyle pişmanlıklar olmasa daha iyi ama insan yalnızlığın kıymetini anlıyor. Velhasıl ı kelam sevgililer günü ne kadar anlamsız gelse de illa sevgili ile kutlanmaz efendim ️ ( neden bilmem bunu da burada paylaşmak istedim )