Ne yaparsanız yapın, elinizden gelenin en iyisini yaptığınızdan emin olun. Asla pes etmeyin. Çünkü bu başkasının değil, sizin yolunuz, kendi merkeziniz...
"Kötülük üreten, kötülük üretmeye devam eder ve
bununla sadece etrafını kendini de yok eder. Ne kadar yaralı da olsan, başkasının yoluna odaklanmam, başkasının eylemlerinden etkilenip tepki geliştirmem, yolumdan sapmam, benim kendi doğamdan/ merkezimden uzaklaşmam gerekmiyor."