Hayvanlar da tecrübelere güvenir. Bir hayvan bir şeyi (hatayı) denerse genellikle ona tekrar dönmez. Bize ne oluyor ki denediklerimize tekrar tekrar, defalarca dönüyoruz?
Bir hayvana bir insan eziyet eder, onu aşağılarsa ona düşman olur, ona karşı kin besler. Artık ondan uzaklaşır. Ama biz bizi aldatanlara aldanmaya hep hazır durumdayız ve aynı delikten iki kere
hatta defalarca ısırılıyoruz....