Ah bunu öğrendiğimiz gün her şey daha güzel olacak.
Elif Nur Karataş
@elifnrtass
·
“İnsanlar şehir gibiydi. Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz. Sevmediğiniz yanları, birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi.”
Kapitalist sisteme uymadan para biriktirmek mümkün mü🤣biriktirdiğim zaman daha mutlu olacağıma inanıyorum😂disiplin şart tabi.İhtiyaçlarım dışında aldığım fazlalığın kandırmaca bir düzen olduğunun farkına vardım mı ki🙄az eşya çok huzur doğru gibi..fazla aldığım şeyler beni daha çok yoruyor.Giymediğimiz ve hala durmadan aldığımız kıyafetleri almayı durdursak ve de ihtiyacı olanlara dağıtsak hem onlar hem de biz daha iyi hissederiz.