Ama o da bir dostunun yanında yüksek sesle düşünürken,kötü niyetli kulakların pusuda olduğunu unutup,yürüttüğü mantığın coşkusuna kendini kaptırabilir.
Senin ve benim emin olabileceğimiz tek şey,hayatta olduğumuz ve etrafımızdaki hiçbir şeyin imha edilmediği.Ağlayıp dövünmek yerine sevinip bunu kutlamak gerekir.
İnsanların sizi kullanmalarına izin vermeyin.🙄gerçekten seven kullanmaz.Ağır olmak bir insana yakışan en güzel kıyafet.En şık görünüm bu bence siz de ve karşı da.