Tuğçe

Tuğçe
Çünkü ışık değerlidir,ama bedelini oyulan iki gözümle ödeyeceksem hiçbir değeri kalmaz.
Reklam
beyin açıcı ve sorgulatıcı bir kitap
Hiçbir şey bilmiyoruz:Kim olduklarını,nereden geldiklerini,nasıl iş gördüklerini,gerçek niyetlerinin ne olduğunu?
Ama o da bir dostunun yanında yüksek sesle düşünürken,kötü niyetli kulakların pusuda olduğunu unutup,yürüttüğü mantığın coşkusuna kendini kaptırabilir.
Senin ve benim emin olabileceğimiz tek şey,hayatta olduğumuz ve etrafımızdaki hiçbir şeyin imha edilmediği.Ağlayıp dövünmek yerine sevinip bunu kutlamak gerekir.
İnsanların sizi kullanmalarına izin vermeyin.🙄gerçekten seven kullanmaz.Ağır olmak bir insana yakışan en güzel kıyafet.En şık görünüm bu bence siz de ve karşı da.
Reklam