Sevgili Theo, yürüyeceğimiz yol dar, onun için dikkatli olmalıyız. Bizim varmak istediğimiz yere başkaları nasıl gittiler, biliyorsun. Biz de o basit yolu seçmeliyiz.
Kadının erkekten çok değişik bir varlık olduğu, henüz hiç tanımadığımız –ya da, dediğin gibi, yalnızca çok yüzeysel olarak bildiğimiz– bir varlık olduğu bence kesinlikle doğru. Bir kadın ile kocasının tek kişi –yani, iki yarım değil– bir bütün olabileceklerine de, evet, inanıyorum.
Sevgili Theo,
Çok büyük zorluklarla karşılaşsan da karamsarlığa kapılma, sonunda her şey iyiye dönecektir. Ayrıca işin başında hiç kimse tam istediğini yapamaz.