Yazıyorum boş limanımda...
Terk edilmiş, yıpranmış bir liman...
Kendimi arıyorum her geçen gemide...
Bir gemide melankoli buldum...
Diğer gemide hasret buldum...
Başka bir gemide acı buldum...
Fakat nefsim yitik, bulamadım...
Yazıyorum boş limanımda...
Gemiler beni görmüyor...
Gemiler limanımdan kaçıp gidiyor...
Gemilerin yelkenleri hepsi yırtık,tozlu...
Yazıyorum boş limanımda...
Kelimeler sıyrılmak üzere...
Harfler darmadağın oldu...
Fakat harfler avare, tıpkı ruhum gibi...
Yazıyorum boş limanımda...
Son kez yazmaya yelteniyorum...
Sanki tüm umutlar harfleri bekliyor...
Fakat harfler de beni bulamıyor...
Karanlık suya baktım umutsuzca...
Fakat yüzümü tanıyamadım...