Ömer Faruk

Ömer Faruk
@Faruk063
“Bir cümle çok şeyi değiştirir.”
Kendi kendine konuşur insan yalnızlıktan..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aynen öyle...
Anlaşamamak çok anlaşılır bir nedendi ayrılmak için ama kimseye bu kadar açıklama yeterli gelmiyordu. Daha geçerli sebepler istiyordu toplum bizden. Hiç değilse şiddetli bir geçimsizlik istiyordu. Oysa şiddetsiz, sessiz bir geçimsizlik de az şey değil ki. Aynı evi paylaşan, hiç konuşmadan, kavga etmeden, birbirine dokunmadan seneler geçiren insanların geçimi de geçimsizlik değil mi?
"Bazen bir yoldan geri dönmenin de ilerlemek olduğunu öğrendiğim yaştayım.
İyi geceler..
Bir şey yok. Uyu, sakin ol. Gün doğmadan neler doğar. Sabah ola hayrola.
Her şeye de bir kelam edecek değiliz ya... Bazı şeylere de susulur.