Okuduğum ilk roman, hurdacıdan almıştım bu kitabı :).
Yıllar ve yıllar öncesinin klasikleşmiş Amerika polisiye klişesi ama okurken büyük keyif aldığım zihnimde mekanlarda gezdiğim çok hoş bir eser.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendizin farkına varıp yeryüzündeki değerinizi anlamak için müthiş bir kitap. Hayattan zevk almaya başlatan, yıllar önce hayatımı değiştiren harika bir eser.
Kitabın yazım dili gerçekten ağır ve kelime dağarcığınızın epey geniş olması gerekiyor yoksa sık sık googleı açıp sövebilirsiniz. Onun dışında kitap gayet güzel, Neo-liberal piyasaları, siber savaşları, postmodernizm gibi bir çok konuyu ele alıyor.