Gökhan YAZICI

Gökhan YAZICI
@Fasul
Dedim ya sana, zavallı bir yaratık olan insanoğlunun baş derdi, kendilerine doğuştan bağışlanan özgürlükten sıyrılıp bunu bir an önce başkalarına devredebilmektir.
Sayfa 339
Reklam
Bence insanların birbirlerini tanımaları için en iyi zaman ayrılmalarına yakın zamandır.
Sayfa 303
Okul çocukları da acımak nedir bilmezler ha!.. Teker teker her biri Tanrı meleğidir, ama bir araya geldiler mi, hele okulda nasıl acımasızdırlar.
Sayfa 270
Beni dinleyin, Aleksey Fyodoroviç; şimdi onu sevip sevmediğimi bile bilmiyorum. Ona acımaya başladım. Bu, aşkın pek zayıf bir gösterişi olmalı. Sevsem, sevmeye devam etsem belki şimdi acımaz, tersine ondan nefret ederdim!
Sayfa 247
Bence, bir uykuya dalar, bir daha da gözlerini açamazsın; ondan ötesi boş...
Sayfa 227
Reklam