Tolstoy un en beğendiğim kitabıdır. 18.yy da Rusyada yaşanan sınıf ayrımını ve mahkemelerde yaşanan adaletsizliği çok güzel anlatan bir kitap. Büyük yazar Tolstoy Rusyanın büyük şehirlerinden başlayıp Sibiryada biten hikayede hepimizi destansı bir yolçuluğa çıkarıyor.