Kitap bence eğlenceli.Okurken takside geçen muhabbetlerel çok iyiydi.Yasanmis olabilmesi mümkün hikâyeler.Benim fikrime güvenip okumak isteyenlere okusun derim
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap bence çok iyi çok derin mesajlara girmeyecegim ben basitçe söylemeyi tercih ediyorum.Son zamanlarda sadece kitap okuyorum ya da okuyoruz kaçınız kitap okurken hayal edebiliyor.Bence bu kitap okurken hayal ettiriyor.O yüzden çok iyi.
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Can Yayınları · 2024296,6bin okunma