Kitap bence o kadar kötü değil bence.Kitap için beklentim çok yüksekti ama basit geldi biraz.Kitabin bana basit gelmesini de kitabın derinliklerine tam olarak inemedigimdendir diye düşünüyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap çocuklara uygun sevdirmek ve spora teşvik için ama adamın hayatını duyunca yaptığı diyetler falan baya şaşırdım.Bir kafede otururken rahatça bitebilecek kitaplar arasında.