Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri...
İnsan insanın kurdu değildir.
İnsan insanın yurdudur
Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim.
Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir"
Saygılar
"Ayine-yi Aşk, ne de bir suret kalmıştı.
Ayine-yi Aşak artık benim gönlüm olmuştu.
Evvelce batının zahirken şimdi zahirim batın olmuştu.
Ben şimdi tam manasıyla seviyordum.
Ben benimle vuslattaydım."
"-Ey efendi! Oğlumuz seviyor, aşk hastasıdır, cevabında bulundu.
Zavallı babam sordu:
-Muhterem efendim, kimi seviyor?
Bilge:
-Hiç kimseyi.
İşte aşkın en tehlikeli şekli budur."