Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri...
İnsan insanın kurdu değildir.
İnsan insanın yurdudur
Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim.
Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir"
Saygılar
"Ah nereden bilebilirdim; meğer zavallı kızımın başına sevda gelmiş, yavrucuğum sevmiş.Evet sevmiş fakat ümitsiz, sessiz sevmiş.Lütfullah Bey'in oğlunu seviyormuş.Biçare delikanlı attan düştü, başı bir taşa gelerek parçalandı.
Kız bu haberi duyduğu gibi çıldırdı."
"Maddiyat emrimin mahkumu, maneviyat irademin düşkünüdür. Böyleyken ben yine açım!Ruhum, kendisini doyuracak kanaat gıdasını henüz bulmadı. Arıyorum, arıyorum.
Ne mi diyeceksin.
Hiç."