Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri...
İnsan insanın kurdu değildir.
İnsan insanın yurdudur
Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim.
Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir"
Saygılar
"Yavaş Yavaş sınırlar koydum, bu davranışların hiçbirinin değişmeyeceğini radikal biçimde kabul ettim, hayatımdaki düşmanca tavırları olan insanları değiştirmeye çalışmayı bıraktım, onlardan ve davranışlarından uzaklaştım."
"Narsisizmden hoşlanmasak da bu kişilik tarzları olan insanları yüceltiyoruz; onlar bizim liderlerimiz, kahramanlarımız,komedyenlerimiz ve ünlülerimiz.
Ne yazık ki, onlar aynı zamanda ebeveynlerimiz,partnerimiz, arkadaşlarımız, kardeşlerimiz, çocuklarımız, patronlarımız ve komşularımız."
"Bir atasözünde, aslan anlatana kadar av hikayesinin her zaman avcıyı yücelteceği söylenir.
Anlatıya hakim olan kişi güce de hakimdir.
Şimdiye kadar avcının hikayesini anlattık."
"Danışanlarıma kendi iyileşmemde bana yardımcı olan şeyleri verdim;
Doğrulama ve Eğitim.
Bu ilişkilerdeki örüntüler hakkında onları eğitmeden kaygılarına odaklanmak, lastiklerini havayla doldurarak motor sorunlarını çözmek gibiydi."