Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri...
İnsan insanın kurdu değildir.
İnsan insanın yurdudur
Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim.
Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir"
Saygılar
"Hayatının en başından beri, isteklerinin, hayallerinin ve ihtiyaçlarının görülmeye değer olmadığı ve kendisinin yeterli olmadığı mesajını içselleştirmişti."
"Her başlık, korkuların, yargıların ve hepimizin taktığı maskelerin ötesine geçmek için içgörüler, ilham ve rehberlik sunacak.Ve maskeleri çıkardığımızda bilin bakalım ne olacak? Düşündüğümüz şeyin tam tersi-birbirimiz-olduğumuzu göreceğiz ."
"Bildiklerimizi - bizi yükselten ve ileriye taşıyan şeyleri- paylaşırsak hepimiz birbirimize bu hediyeleri verebiliriz.Birbirimize kabul, huzur ve mutluluk yolunda birbirimize yardımcı olmaya borçluyuz..."
"Hepimiz aynı şeylerin arayışındayız.
Hepimiz değer verilmenin arayışındayız.
Hepimiz neşenin arayışındayız.
Hepimiz sevgi ve kabulün, görülmenin, güvende olmanın arayışındayız.
Ve bu aradıklarımız için rekabet edilmiyor çünkü bunlar maddi değil manevi armağanlar."
"Gözlerim çanağa dikilmiş, karanlıktan bir şey görmez olmuşken garip bir seyre koyuldum.Hangi organım görüyordu?Bunu da tayinden acizim.Vücudumu inceledikçe, kendimi yokladıkça karanlıklardan başka bir şey yok.Lakin görüyordum.Ne? Buna isim bulmak güç.Sonsuz bir görüşle uçsuz bucaksız bir saha görüyordum."