Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri...
İnsan insanın kurdu değildir.
İnsan insanın yurdudur
Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim.
Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir"
Saygılar
"Aşk ejderhasını bize doğru yanaştırdı.Gayet latif ve laubali bir tavırla:
-Ey Emmare!Bana da karşı duracak mısın?dedi.Emmare alçakgönüllülükle filden yere indi.Aşkın önünde diz çöktü:
- Sen herkesin olduğu gibi benim de efendim,velinimetimsin."
"Geceleri eve her halde dört ve beşten sonra gelirdim.Hasta olmadığıma teminat aldıktan sonra kendi halime bırakıldım.
Hayallerimi düşünerek vakit geçiriyordum."
"Öğlen vakti karşımızda bir saray göründü.Bu saray ancak hayal sahnesinde görülebilen binalardan biri, yani hayalin en üst seviyede yaratabileceği şeydi.Her ne yapılsa bundan daha güzel, daha mükemmel ve süslü bir bina tasavvur ve tahayyülü mümkün değildi."
"Hiçlik Zirvesi'ne insan cinsinin binde, yüz binde biri çıkamaz.Çünkü ona çıkmak için insan kendine hâkim olmalı.
Bir kalpte emel olursa, yollarda kalır.
Oraya canlı cenazeler çıkabilir.Sen kendinde öyle bir kuvvet hissediyor musun?
Aksine, âciz ve sabırsız bir adam olduğumu, yalnız iyi niyetim bulunduğunu söyledim.
-Heyhat! dedi.
İnsanların çoğu böyledir "