Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri...
İnsan insanın kurdu değildir.
İnsan insanın yurdudur
Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim.
Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir"
Saygılar
"İstersen konuşalım, lakin sözden ne çıkar?
Şimdiye kadar kim bilir kaç hayvan yükü kitap okudun, ne anladın?Hiç, değil mi?
İnsanların bilgisi nedir?
Zevk ve kibirlerinin ihtiyacı olan sanayiye ait olanları diyelim ki bir şeydir.
Lakin hak ve hakikate dair ne bilirler?
"Elli yaşında bir adamın, tanesini on beş bazen yirmi kuruşa alıp boynuna taktığı ve ismine boyunbağı dediği bir yuları makul gördüğümüz halde külahıma taktığım ayna parçaları neden gayr-i makul olsun?
"Şimendifere bindiğimiz zaman arkadaşlardan biri benimle bir şeyler konuşuyordu.
Bense onun sözlerine hiç ehemmiyet vermeyerek kendi düşünce dünyamla dertleşiyordum."
"Işık söndü, her tarafı karanlık kapladı.
Sanki gerçek, olanca dehşetiyle gözlerime göründü:
İnsan gözünü okşayan çimenlerdeki yeşillikler, latif çiçeklerdeki güzellikler; sadece ışık oyunu!"