Fatihce

Fatihce
Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri... İnsan insanın kurdu değildir. İnsan insanın yurdudur Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim. Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir" Saygılar
İnsanlık
Yüksek Lisans
Ankara
151 okur puanı
Haziran 2025 tarihinde katıldı
HİÇLİK HI!
"Benimdir diyemediğim, değildir diyemediğim bu seyir hissini de kaybettim. Bir an hiç oldum."
Sayfa 44
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
SADECE EŞSİZ BİR BİREY OLARAK VARIZ?DAHA NE OLSUN?
"Görülmenin ve kendinize özgü ve ayrı kimliğinizin, ihtiyaçlarınızın, isteklerinizin ve özlemlerinizin ifade edilmesinin ve tanınmasının temel bir insan hakkı olduğunu anlamakla."
Sayfa 30
Alıntı
İNSAN YEDİSİNDE NE İSE YETMİŞİNDE DE O DERLER?
"Narsisizm hakkında anlamanız gereken tek şey, neredeyse her durumda bu kişilik örüntüsünün siz narsist kişinin hayatına girmeden önce orada olduğu ve siz ayrıldıktan sonra da orada olacağıdır."
Sayfa 29
Alıntı
ANILARLA BAŞA ÇIKACAK HİÇBİRİMİZİN GÜCÜ YOK?YOKSA VRMI
"Los Angeles'ta hala girmek istemediğim yollar var çünkü anılarla başa çıkacak gücüm yok."
Sayfa 29
Alıntı
AŞIRI REKABETMİ?ESNEKLİKMİ?SİYAHMI BEYAZMI YOKSA GRİ Mİ
"Aşırı rekabetçi insanlarla yeterince zaman geçirirseniz sonunda kan kaybından öleceğinizi şimdi fark ediyorum."
Sayfa 27
Alıntı