Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri...
İnsan insanın kurdu değildir.
İnsan insanın yurdudur
Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim.
Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir"
Saygılar
"Görülmenin ve kendinize özgü ve ayrı kimliğinizin, ihtiyaçlarınızın, isteklerinizin ve özlemlerinizin ifade edilmesinin ve tanınmasının temel bir insan hakkı olduğunu anlamakla."
"Narsisizm hakkında anlamanız gereken tek şey, neredeyse her durumda bu kişilik örüntüsünün siz narsist kişinin hayatına girmeden önce orada olduğu ve siz ayrıldıktan sonra da orada olacağıdır."