Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri...
İnsan insanın kurdu değildir.
İnsan insanın yurdudur
Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim.
Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir"
Saygılar
"Hayatımızı bizi her türden rezil, aşağılık yanlarının bolluğuyla, şaşırttığı kadar;
bunca pisliğin, rezilliğin ortasında aydınlık, insancıl bir hayat yaratacağımıza ilişkin sarsılmaz bir umudu var eden ışıltı, sağlıklı, yaratıcı, insancıl, iyi bir şeylerin karşı konulmaz biçimde gelişip durmasıyla da şaşırtır."
"Tuhaf, kısık bir sesle:
-Bir rubleyi sen mi aldın?-dedi.
-Evet; işte şu kitaplar...
Elindeki tava tutacağıyla vurmaya başladı bana;
bir güzel dövdükten sonra Andersen'in kitaplarını aldı, bir daha asla bulamaycağım bir yere sakladı;
bu bana dayaktan da ağır geldi."
"Çocuklar bir ağızdan neşeyle karşılık verdiler:
-Evet!
-Ama sizler fazla yaramazlık yapmıyorsunuz, değil mi?
Gülerek karşılık verdi çocuklar:
-Hayır! Biz de çok yaramazlık yapıyoruz...Çook!..."