Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri...
İnsan insanın kurdu değildir.
İnsan insanın yurdudur
Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim.
Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir"
Saygılar
"-Haydi bakalım çocuklarım, sizinle biraz sohbet edelim!-dedi.
Pek alışık olmadığımız, bizi rahatlatan, sıcak, neşeli bir hava doğdu bir anda sınıfta."
"-Bak evlat, biz bey takımından değiliz.Bize bir şey öğretecek kimsemiz yok.Her ne öğreneceksek kendimiz öğreneceğiz. Başkaları için kitaplar yazılmış, okullar yapılmış, bizim içinse hiçbir şey yapılmamış.
Her şeyi kendimiz elde etmeliyiz..."
"Tüm hayatımın en sessiz, en çok düşüncelere daldığım dönemiydi,
kendi gücüme güvenme duygusunu o yaz kazanmış ve pekiştirmiştim.
İnsanlardan kaçıyor, yalnız kalmayı tercih ediyordum."
"Ben yakında öleceğim. Yani yalnız, bir başına kalacaksın, kendi hayatını kendin kazanacaksın, anlıyor musun? Beni anlıyor musun?
Kendi kendinin patronu olmayı öğren, kimsenin etkisi altında kalma!
Sessiz...sakin...ama inatla yaşa!
Herkesi dinle, ama senin için en iyisi neyse, onu yap..."