Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri...
İnsan insanın kurdu değildir.
İnsan insanın yurdudur
Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim.
Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir"
Saygılar
"Siz de onun kadar bağımsızsınız, ama siz daha bir içinize kapanıksınız.
Duygularınızı, ne denli güçlü ve kutsal olurlarsa olsunlar, karşımızdakinden önce asla açıklamayacağınızdan kuşkum yok..."
"-Gerçekten de sizde olduğunu bildiğim bu gözlem gücünüzü nereden edinmiş olabileceğinizi düşünüyorum.
Oysa öylesine ürkeksiniz, kuşkucusunuz, insanlara uzaksınızki..."
"Hayır sevgili kardeşim, direnmeyi, sosyeteyi düşünmeyi bırakalım artık:
Yaşlı, uysal insanlarız biz; her türlü endişeden, telaştan uzaklaştırmalıyız kendimizi.
Özellikle de, senin dediğin gibi,
görevimizi yapmalıyız.
Ayrıca unutma, karşılığında mutlu da olacağız."